اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۵۶۶۳
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

بیش از ۲ هزار قرص روانگردان در خراسان شمالی کشف شد

بیش از ۲ هزار قرص روانگردان در خراسان شمالی کشف شد
بجنورد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف دو هزار و ۵۸۱ قرص روانگردان و غیرمجاز در این استان خبر داد.
۱۶:۱۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|

سرهنگ محمد غلامی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی، اظهار کرد: ۴۵ کیلو و ۳۴۸ گرم انواع مواد مخدر با اجرای ۱۱۳ طرح در مسیرهای مدارس استان که توسط خرده فروشان توزیع می شد، کشف و ضبط شد.

غلامی افزود: در این زمینه ۲۴۰ قاچاقچی، نگهدارنده، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی خراسان شمالی داده شدند.

وی با بیان اینکه در ۹ ماه نخست امسال یک تن و ۹۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی کشف و ضبط شد، بیان کرد: از این میزان مواد مخدر یک تن و ۹۵۶ کیلو و ۶۹۵ گرم تریاک و مابقی مواد مخدر صنعتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی ادامه داد: همچنین در این مدت یک هزار و ۱۱۰ معتاد دستگیر شدند.

غلامی گفت: در ۹ ماه نخست امسال، ۲۰۳ طرح کنترل محورهای مواصلاتی، ۱۱۳ طرح مدارس، ۲۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ۲۲ طرح پاک سازی نقاط آلوده اجرا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۹۷۱ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: افزایش عملیات های مشترک برون استانی، آمار دستگیری قاچاقچیان را کاهش داده چرا که برای مبارزه با مواد مخدر در هرجای این کشور نسبت به دستگیری قاچقیان اقدام می کنیم و منتظر ورود قاچاقیان به داخل استان نمی شویم.

غلامی در ادامه گفت: در ۹ ماه نخست امسال در امر مبارزه با مواد مخدر ۵۶ دستگاه وسیله نقلیه حامل مواد مخدر توقیف و ۱۵ باند قاچاقچی متلاشی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت شمار خرده فروشان خراسان شمالی افزایش داشته اما محسوس نبوده است.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین